заліщики садок, перлинка, монтессорізаліщики садок, перлинка, монтессорізаліщики садок, перлинка, монтессорізаліщики садок, перлинка, монтессорізаліщики садок, перлинка, монтессорі

.

.

.

Практичне заняття з елементами тренінгу «Виховання толерантності починається з педагога»

Мета: ознайомити педагогів із поняттями «толерантність», «толерантна особистість»; розвивати професійну самосвідомість педагогів; формувати толерантне ставлення до інших людей; гармонізувати взаємини в колективі.

Хід заняття

Організація присутніх

Вправа «Голуб настрою»заліщики садок, перлинка, монтессорі

Мета:сприяти осмисленню поставлених завдань, формувати позитивне налаштування на співпрацю.

Шановні колеги! Перед вами макет голуба, виберіть пір’ячко, яке відповідає вашому емоційному стану зараз, і прикріпіть до голуба. Жовтий колір—себе відчуваєте комфортно; голубий — щось середнє між комфортом та дискомфортом.

Основна частина

І сьогоднішню нашу зустріч ми присвятимо такому поняттю як толерантність. Наше завдання сьогодні є навчитися розрізняти толерантні та не толерантні вчинки, виявляти толерантне ставлення один до одного, а також визначати рівень власної толерантності кожного за допомогою тесту.

На нашій планеті існує дуже велика кількість різних людей. Всі ми несхожі один на одного і щоб мирно співіснувати, нам треба миритися з цим розмаїттям.

Дослід

Вправа «Асоціативний ряд»

Мета: Дати визначення поняттю «толерантність», розвивати вміння логічно та послідовно висловлювати свою думку.

Вправа-демонстрація «Вплив слова на людину»

Матеріал: Склянка з чистою водою, сіль, перець, грудка землі.

Психолог демонструє вплив поганих, необдуманих слів на людину.

Психолог: Візьмемо склянку води. Уявімо, що це людська душа - чиста, проста, наївна, здатна вбирати в себе все і хороше, і погане.

Сіль - грубі, солоні слова; заліщики садок, перлинка, монтессорі

Перець – пекучі, образливі слова;

Грудка землі - неуважність, байдужість, ігнорування.

Вправа «Стереотипні окуляри»

Мета: навчитися розуміти іншого, поважати точку зору іншої людини.

Хід вправи. Між двома учасниками розміщують аркуш паперу формату А4 із зображенням цифри «6» так, щоб один з них бачив лише цифру «9», а другий – «6». Вони розігрують діалог із приводу того, що вони бачать, намагаючись переконати партнера у своїй правоті.

Вправа «Аналіз життя»

Мета: Показати невідворотність змін у житті людини; формувати толерантність до змін.

Анкета «Чи толерантні ви?»

Пропонуємо вам відповісти на запитання «так» чи «ні»

1. Чи можете ви терпляче пояснити щось не зовсім тямущій людині, аж доки вона не зрозуміє?

2. Чи вмієте ви протистояти невпевненості в собі та сумнівам, які чекають вас на цьому шляху?

3. Чи можете ви терпляче долати труднощі?

4. Чи вмієте залишатися спокійним у складній ситуації?

5. Чи можете завжди спокійно реагувати на критику на вашу адресу?

6. Чи може урватися терпіння, коли ви довго чогось чекаєте?

7. Чи завжди ви готові вислухати іншу людину?

8. Чи готові ви прийти на допомогу людині, якщо є така можливість?

Якщо у ваших відповідях більше чотирьох «ні», тому вам варто попрацювати над формуванням толерантного ставлення до інших людей.

Вправа «Мішечок порад»

Відео про толерантність

Заключна частина

.

.

/Files/images/TEzQ.gif

.

10 заповідей для батьків./Files/images/зображення_viber_2021-04-23_13-22-39.jpg

1.Не чекай. що твоя дитина буде такою, як ти або такою, як ти хочеш. Допоможи їй стати не тобою, а собою.

2. Не вимагай від дитини плати за все. що ти для неї зробив. Ти дав їй життя, вона може віддячити тобі? Вона дасть життя іншому, той-третьому, і це незворотний закон подяки.

3. Не зганяй на дитину свої образи, щоб в старості не їсти гіркий хліб. Бо, що посієш, те й зійде.

4. Не стався до її проблем зверхньо. Життя дане кожному під силу і, будь упевнений, для неї вона важка не менше, аніж для тебе, а можливо і більше, оскільки у неї немає досвіду.

5. Не принижуй.

6. Не забувай, що найважливіші зустрічі людини-це її зустрічі з дітьми.

7.Не звинувачуй себе, якщо не можеш зробити щось для своєї дитини. Звинувачуй, якщо можеш - але не робиш.

8. Дитина - це не тиран, який заволодіває всім твоїм життям, не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку Життя дало тобі на зберігання і розвиток в ньому творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, у яких буде рости не «наша», «своя» дитина, а душа, віддана на зберігання.

9. Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужій те, що не хотів би, щоб робили твоїй.

10. Люби свою дитину будь-якою - неталановитою, невдахою, дорослою. Спілкуючись з нею - радій, тому що дитина - це свято, яке поки що з тобою.

Януш Корчак

/Files/images/зображення_viber_2021-04-23_13-24-03.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 12